Monday, December 26, 2011

birthdays :)

27 DISEMBER,

dalam hidup aku, ada 4 orang lelaki yang dilahirkan pada hari ini.

heh, ILIYA ISHAMI..
kenal dari sekolah rendah lagi. at first, kitorang gadoh tak ingat dunia.penyapu la, sepak2 n stuff.. memang tak ngam ah kitorang ni. bt time heals all wound, kan? we get along just fine. kat gombak nie, he's the only guy friend yang in contact constantly ngn aku, yang lain... hmm kenal aku lagi atau tak, aku tak tahu la. dulu, budak ni chubby, skarang dah maintain.. haha. n he's a new bracey. sory ah bro, aku citer psl kau dlm blog ni. aku hutang dia BR cake. 





ENCIK AHMAD FIRDAWOS..
bak kata dia, ada seorang je dalam dunia ini yang ada nama macam dia. cikgu yang tersayang ni, cikgu seni aku. penasihat kadet bomba dan selalu join aktiviti dengan kelab kembara. seronoknya cikgu ni, dia selalu dapat jadi guru pengiring yang terbaik. dan, almost setiap kali aku keluar maktab, mesti dia ada. aku akan rindu seorang guru macam dia. tak tahula bila pulak kami akan jumpa, kan? persistent and strict. itulah cikgu aku yang sorang ni. loved by all his students. happy birthday, cikgu.


 BULAT..
ini kali kedua mamat ni masuk blog aku. dekat sini la mula-mula dia nempek (Tekan sini) . budak ni, kawan aku la, stakat ni. <gelak>. you know what bonds us both? secrets and stories. kalau nak ikutkan, aku bukanlah antara jnis kawan2 dia atau orang- orang yang dia biasa tegur kat sekolah... yelah im not a beauty-blonde-bombshell, kan. among those yang popular,aku tak. dia? bolehla. tapi dengan aku, he's down to earth. nak story, banyak sangat pasal dia ni. as a guy, dia boleh masuk list bestfriend kot, same time aku ngn iliya dulu2.




but no one can challenge this guy. memang dia tak kenal aku. aku pon tak kenal dia, tapi dia menang best physical impression dengan aku, and he speaks english! well happy birthday, stranger.








aku tak tak tahu sampai bila relationships yang aku ada ni akan bertahan. aku hanya mampu berharap yang mereka akan jadi apart of my life forever. i have experience being dumped, lost contact and even unremembered at all with my ex-friends. recently pun klik here . and it crashes my heart to thousand pieces, you know.
HAPPY BIRTHDAYS! specially for you.





No comments: