Wednesday, June 29, 2011

kawan, thanks a million.


18 jun 2011.
ada banyak huruf, kaler koko.

tahun ini aku ada seorang kawan yang sangat, entah.
tiada perkataan yang aku boleh guna untuk describe kawan aku yang seorang ni.
yang aku tahu kami okay. 
kakak pernah tengok gambar dia. tahu kakak kata apa?
BESARNYA kawan adik.
haha, feel like laughing that time, i did anyway.
kawan ini tak baik and as far as i know, taklah jahat pun.
dia pemalu, katanya ikut sunnah rasulullah s.a.w. but for me, malunya, tak bertempat.
nak mengorat pun malu, nak bercakap pun malu. 
apa kaitan muffler dengan kawan ni?
dia, happen to be the first to give me a muffler, YAY!.<applause>
to me, dia layak untuk berada dalam SCAR CANTIC, for once.
muffler ni sempena birthday sebenarnya. BUT, punyalah lambat dia bagi.. 
alasan? MALU.
tapi kira bagus lah at least dia bagi, kan?
muffler datang dari Tanah Besar China.. wow.

bukan apa, aku ni jenis yang tak berapa pandai nak tunjuk yang aku sangat sangat hargai.
sangat sangat tau. rasa cam tak habis nyawa nak cakap TRIMAS kat dia.
so, TERIMA KASIH ONCE AGAIN.
aku tak tahu camana nak repay engkau, birthday kau belum tentu kita jumpa kan?
so, let me just help you in your ENGLISH eh?
mesti kau malu kan kalau baca nih?
lantak... 
and i take this muffler as your prayer for me to go overseas.. further study, kan?
and i pray you to be a pilot too. or whatever you wish to be. 
but first, kite kena struggle utk SPM okeh?
kirim salam sama mak kamu.

p/s: kat malaysia belum tentu aku buleh pakai muffler ni, but once aku pegi negara sejuk2, for sure aku pakai . and jangan nak buat awkward pulak lepas baca mende alah nih. 

No comments: