Tuesday, December 27, 2011

jaga diri

salam
ini entry special untuk kawan aku.
since keisha dah buat utk dia, nak sebok jugak klik sini.
aku selalu buat dia resah gelisah tak tentu hala...
pendeknya, mulut aku ni slalu gak buat dia nangis.. tapi 
dia setia gila dengan aku, macam kawan lah kan.
tiap2 malam datang merempat kat bilik aku, stay up, kena marah, kena sarkas tu, tak payah cakap memang dia kena punya. tapi aku tahu hati dia baik. cuma, tak bertempat je. haha
budak ni, hati lembut kalah aku, kalau nangis, tak payah cakap. 
tapi yang aku tahu , itu semua buat dia kuat.
sebab dia jadi belia harapan negara. 
fatin, masuk PLKN,
1. jangan cepat terpengaruh dengan orang
2.kena selalu ingat kami, (geng lu)
3.jangan baik sangat dengan orang
4.jangan makan banyak, satgi tak sempat lari dah tergolek
5.rindu untuk aku jangan kurang, okay.


sayang kamu.

No comments: