Monday, March 14, 2011

sayang

ini cerita pihak lain,
tapi kalau ada kaitan tu, thats just a lust coincident.
belajarlah dari kisah ini. 

aku punya dua rakan. 
seorang telah ku kenali sejak 3 tahun, 
seorang,juga 3 tahun.
kini, dua dua dah besar, dah mula kenal erti perasaan, 
the meaning of feelings. but they are in a problem.
a problem where they only know the meaning of feelings but not the meaning of staying alive in those feelings they get themselves into.
the feeling of what they call sayang.

bagi aku, mereka ini hanyalah sedang bermain nafsu dengan seorang puteri yang sama.
sebab aku berada lebih dekat dengan yang si puteri berbanding yang si putera dua ekor itu.
alahai, bukan mereka tidak tahu that, that girl is contacting the both of them.
masing masing nak pada masing masing.
puteri itu, indecisive.
aku kasihan simpati dan empati pada putera putera ini. 
aku rasa marah dan sebagainya pada yang puteri ini.
tapi kenapa yang putera dua dua itu sanggup seperti memperbodohkan kerajaan ego sendiri hanya sebab puteri itu yang not only has the two of them in the mind?
they know, she has got the two another out there waiting to be played and crushed and just like that go to the hell of broken hearts.

 i felt sorry for the three of them.
i felt lucky i dont have to face that situation yet.
sekarang masa untuk bersekolah, kan?
semua yang datang itu tidaklah se serius orang yang dah dewasa.
jangan sampai
aku tak boleh hidup kalau dia tak terima aku
yes, that kind of feelings are irresistable.
but use your akal to differentiate between yang hak dan yang batil.
dont be a stupid chickenhead. takkan nak mati untuk someone yang tak contribute apa apa to us?
dont be a worthless shit, okay, sayangss?

scarred,
sayang itu ada, sayang sebagai kawan, kan?


No comments: