Sunday, December 16, 2012

Kerinduan........... result?

Actually, i have no intentions of sharing my previous result. it is not as inspirational as it should be. I have been facing problems and it affects me. So shame on me. ciri-ciri orang yang berjaya, dia tidak menjadikan masalah yang dihadapi sebagai satu alasan untuk tidak berjaya. And i would like to take this small opportunity to congratulate my collegians for your excellent results and for those who have not yet succeeded like me, consider yourself as still learning and like my late brother had always said, "tak cukup usaha lagi lah tu.."

Enough about that.

Actually, i miss my Abewa. my late big brother. sometimes i wonder where he is. "kenapalah wa nih tak balik2 rumah... haaaih" aku selalu lupa yang dia dah pun kembali ke rumah asalnya Ramadhan yang lalu. Gambar sahajalah jadi pengganti. Dan kami berbual melalui surat Yaasiiin yang ak selalu hadiahkan untuk beliau. Kesan daripada kemalangan itu kami hadapi sampai sekarang, dah hampir 6 bulan. Kadang- kadang terdetik untuk putus asa. terdetik. mainan syaitan.

yes, its true when they say people listens to you more when you're dead.
fond memories :)

p/s: leave it all out here tergantung sebab madam dah nak suruh keluar :(