Friday, March 23, 2012

maaf MAK

dengan tajuk diatas, post dibuka bismillahirrahmanirrahim..
4A+ 1A 4B+
alhamdulillah ya Allah kau tak bagi aku A- pun.
tak apa, tu lah akibat doa tak panjang dok mintak plus plus plus mmg aku dapat PLUSSES.

kalau dah namanya ibu, mestilah yang dia nak hanya yang terbaik untuk anaknya. maaf mak, tak straight result tu, moga2 lepas ni, jalan adik straight.
sebenarnya, kali ni, aku nak berkisah tentang komplot antara aku dengan semua orang disekelilingku.
baru semalam aku lengkapkan borang UPU. dan aliran yang aku pilih;
1. perubatan
2. undang undang
3. farmasi

selama lepas aku isi tu, memang aku hanya nak LAW je.
bila mak cakap pegi ejip lah kat kakak, 
TERLEPAS 
"TAK MAW! mk pegilah... adik tak nak.."
hei mulut! kurangg ajarrr tak sedar diri! dah la, result cam harrrrr
nak pedas2 pulak dgn mak sendiri..
sory mak, tak sengaja.. dalam hati je la aku mintak maaf. 
muka tak malu aku ni mana reti mintak maaf kat orang. hati batu ikut setan.
pastu, bila mak tanya, adik amik yang medic2 je kan?
aku jawab hmmmmmmph adik LAWYER la .

mak masa isi borang tu, babah ada. dia yang ckp kalau suka buat law, letak law.
lagipun babah lagi suka law drpd gigi tu.
ohhh gumbira dihati..
tiba2 mak kata, adik masuk USIM eh. nnt mak call doktro-apetah-tu..
ohh sakitnya hati...

maaf mak. adik tak nak buat apa mak suruh. 
adik ni, memilih sikit. nak masuk UIA, UITM, UM,.. or ipts
USIM..? takmaw.

anak mak ni cerewet. macam mak. :)

No comments: